Будь наступним

Вартість від 429 110 грн

Огляд Kawasaki KX 250


Завдяки більшій кількості чемпіонатів по суперкрос і мотокросу, ніж у будь-якого іншого виробника, ім'я KX ™ є синонімом перемоги. Мотоцикл KX ™ 250 - це перевірена на чемпіонатах машина, створена для того, щоб ви могли «бути таким». Стати наступним чемпіоном. Стати таким героєм. Стати такою легендою. Стати таким першопрохідцем у великому поколінні. На KX250 ваш час прийшов.

ОСОБЛИВОСТІ

  • Більш потужний двигун
  • Нове конусне дисково-пружинне гідравлічне зчеплення
  • Новий електричний запуск
На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™100

Особливості


Більше сили

Здатність виконувати

Абсолютно новий мотоцикл KX ™ 250 приводиться в рух новим 4-тактним двигуном об'ємом 249 куб. см, який забезпечує більш високу межу числа обертів і підвищену потужність у всьому діапазоні обертів. Потужність в діапазоні від низького до середнього, а також можливості на високих оборотах були покращені, що дає перевагу в русі вперед.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше сили

Стан потоку

Нова форма впускного / випускного отвору і змінена синхронізація випускних кулачків сприяють підвищенню продуктивності двигуна.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше сили

Діяти

Нові клапанні пружини мають більш високу жорсткість пружини, щоб відповідати більш високій межі обертів.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше сили

Серйозний тиск

Оновлена конструкція камери згоряння і більш плоска головка поршня допомагають підвищити продуктивність. Суха плівка мастила на краях поршнів знижує тертя на низьких оборотах і допомагає в процесі роботи.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше сили

Перемагати зсередини

Довший маятник зменшує поперечне зусилля на стінки циліндра при русі поршня. В результаті знижуються механічні втрати для підвищення ефективності та продуктивності.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Технології для треку

Призначений перемагати

Щоб стати лідером на трасі, потрібна машина, створена з використанням технологій.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Технології для треку

Плавний і послідовний

Нове гідравлічне зчеплення з конусною дисковою пружиною забезпечує пряме відчуття і легку дію важеля, зменшуючи люфт при нагріванні зчеплення. Конусно-дискові пружини забезпечують більш легке спрацьовування зчеплення і більш широкий діапазон включення зчеплення. Абсолютно новий мотоцикл KX ™ 250 оснащений тим же гідравлічним головним циліндром, що зарекомендував себе на чемпіонатах.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Технології для треку

Натиснути і вперед

Новий електричний стартер дозволяє швидко і легко запускати двигун одним натисненням кнопки.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше

Створено для гнучкості

Абсолютно новий мотоцикл KX ™ 250 являє собою еволюцію легкої алюмінієвої рами та маятника по периметру мотоцикла KX ™ 450, підвіски для перегонів і потужних гальм.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше

Легка і маневрова

Нова легка алюмінієва рама по периметру покращує загальний баланс жорсткості, а новий маятник (такий же, як у мотоцикла KX ™450) забезпечує підвищене зчеплення з задніми колесами.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше

Увібрати

Новий нижній потрійний фіксатор знижує вагу і підвищує здатність передньої підвіски поглинати нерівності. Переглянуті співвідношення важелів збільшують поглинання ударів і покращують характеристики демпфірування. Налаштування підвіски були доопрацьовані та оптимізовані для відповідності новій рамі.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Більше

Гальмівна сила

Новий головний циліндр переднього гальма забезпечує високий рівень керованості з відмінним зворотним зв'язком від переднього гальма. Новий задній диск діаметром 240 мм пропонує характеристики, спеціально призначені для нового мотоцикла KX ™ 250, підвищуючи керованість і забезпечуючи повну впевненість при їзді.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Ергономіка перегонів

Ергономічні переваги

Оптимізована посадка і безперешкодний рух мотоциклу допомагають йому залучити весь потенціал.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Ергономіка перегонів

Ідеальне положення

Заводське алюмінієве кермо Renthal® Fatbar® входить в стандартну комплектацію і забезпечує зниження вібрації. Маючи в своєму розпорядженні ручки нижче і ближче до тіла, водії можуть легше переносити вагу вперед, щоб поліпшити зчеплення з переднім колесом, щоб їздити більш впевнено на межі.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Ергономіка перегонів

Їздити з упевненістю

Більш тонкі обтічники радіатора розташовані ближче до рами, щоб полегшити положення ніг водія.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Ергономіка перегонів

Повна свобода

Верхня частина паливного бака має оновлену конструкцію, яка дозволяє плавно переходити від сидіння до бака. Результат - велика свобода рухів при зміні положення при їзді. Сидіння має неслизьку поверхню і гладкі бічні сторони для відмінного балансу зчеплення і мобільності.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Ергономіка перегонів

Знайти свою відповідність

Краща у своєму класі керованість ERGO-FIT® дозволяє водієві адаптувати мотоцикл до свого розміру тіла, стилю їзди та переваг за допомогою чотирьох регульованих положень керма і двох положень підніжки на вибір.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Дизайн

Фірмовий заводський стиль

Новий гладкий кузов і графіка виділяють агресивний зовнішній вигляд, вказуючи на відповідні характеристики та можливості.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Дизайн

Образ KAWASAKI

Золоте оздоблення масляної кришки і пробок кришки генератора розповідають історію преміум-класу. Чорні алюмінієві диски - це стиль. Для відмітного іміджу Kawasaki вилка і регулятори заднього амортизатора мають високоякісну зелену алюмінієву обробку.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250

Дизайн

Зламати шаблон

Вбудована графіка на обтічниках забезпечує гладку поверхню, значно продовжуючи термін служби графіки в стилі перегонів.

На зображенні мотоцикл Kawasaki KX™250