Z900RS
від 739 530 грн
Z H2
від 1 049 950 грн
Vulcan S
від 433 680 грн
Brute force 750
від 639 100 грн
Mule Pro-DXT
від 1 095 600 грн
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Побачити себе
Вартість від -
Суперспортивний мотоцикл Ninja® ZX ™ -10R є прямим результатом десятиліть інновацій світового класу в перегонах, в результаті яких спортсмен команди Kawasaki Racing Team (KRT) Джонатан Реа (Jonathan Rea) завоював шість чемпіонських титулів поспіль. Наш досвід роботи на трасі привів до створення потужного чотирициліндрового двигуна об'ємом 998 кубічних сантиметрів, оптимізованого для перегонів, шасі та інноваційного пакету електроніки. Розширте свої можливості на борту Ninja® ZX ™ -10R.
2022
Вартість від -
2022
2022
Чотирициліндровий двигун Ninja® ZX ™ -10R об'ємом 998 куб. см був розроблений для перемоги в чемпіонатах. Ґрунтуючись на відгуках гоночного тренажера Kawasaki WorldSBK, новий масляний охолоджувач з повітряним охолодженням підвищує ефективність результату, забезпечуючи високі показники роботи двигуна на всіх оборотах. Нові передавальні числа оптимізовані для їзди по треку і забезпечують більш швидке прискорення в низьких і середніх діапазонах.
Внутрішня конструкція двигуна, від легкого колінчастого вала і поршнів до широких впускних і випускних отворів, орієнтована на вироблення пікової потужності в діапазоні від низького до середнього для швидкого розгону.
Клапанний механізм, розроблений інженерами Kawasaki WorldSBK, є прикладом технологій перегонів найвищого рівня. Управління клапаном за допомогою пальця забезпечує більш високу межу частоти обертання і більш агресивний профіль кулачків, що сприяє роботі на високих оборотах.
47-міліметрові електронні дросельні клапани та 32-розрядний електронний блок управління працюють з великою точністю, забезпечуючи плавний відгук двигуна.
Витяжна система з титанового сплаву термостійка, легка і розташована так, щоб створити низький центр тяжіння для ефективної централізації маси та легкої обробки.
У мотоциклі Ninja® ZX ™ -10R використані технології керованості, натхненні перегонами. Вдосконалені компоненти підвіски і гальм в поєднанні з новою геометрією шасі та точно налаштованим кузовом для досягнення максимальних аеродинамічних характеристик призводять до того, що керованість на трасі стає домінантною.
Нова геометрія шасі зрушує вперед баланс передньої/задньої частини для поліпшення керованості і характеристик повороту. Оновлення рами та маятника опускають шарнір маятника і подовжують колісну базу, забезпечуючи покращену дію задньої підвіски при виході з повороту.
Передні гальма Brembo® оснащені парою масивних 330-міліметрових плаваючих дисків, які забезпечують чудове гальмування. Гальмівна система оснащена подвійними моноблоковими гальмівними супортами Brembo M-50 з радіальним кріпленням, виготовленими з литого алюмінію, які є самими високоякісними гальмівними супортами виробництва Brembo. Збільшена керованість і велика свобода руху завдяки оновленню задніх гальмівних колодок і переставлені заднього гальмівного бачка
Кожне оновлення Ninja® ZX ™ -10R покликане забезпечити максимальні аеродинамічні характеристики. Новий верхній обтічник і лобове скло забезпечують значне зниження лобового опору, а нові вбудовані крила верхнього обтічника генерують притискну силу, допомагаючи утримувати переднє колесо на землі. Безліч оновлень дизайну, таких як світлодіодні фари, а також дизайн переднього, бокового і хвостового обтікачів відповідають легендарному агресивному стилю спортивних мотоциклів Ninja®, який відомий своїми передовими аеродинамічними характеристиками.
Ninja® ZX ™ -10R отримав поліпшену ергономіку у 2021 році. Ширше кермо і більш висока позиція підніжок забезпечують більш агресивну їзду, а новий дизайн сидіння допомагає водію звести до мінімуму опір при русі по прямій, коли він захований за більш високим лобовим склом.
Передова 43-міліметрова балансова вільна вилка (BFF) від Showa привносить сучасну технологію підвіски WorldSBK на мотоциклі Ninja® ZX ™ -10R. Горизонтальна задня підвіска з компактною і легкою задньою подушкою Showa Balance Free Rear Cushion (BFRC) забезпечує чудовий комфорт і спортивні характеристики. Впевнено вставайте на трек з оновленими налаштуваннями підвіски.
Електроніка наступного рівня Kawasaki виводить надзвичайну потужність мотоцикла Ninja® ZX ™ -10R, що перемагає в світі супербайків, на приголомшливі нові рівні.
Система з трьома режимами управління розроблена, щоб допомогти водієві оптимізувати прискорення після зупинки. Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) управляє потужністю двигуна, щоб мінімізувати пробуксовування коліс і відрив передніх коліс від лінії старту.
Контроль гальмування двигуна Kawasaki Engine Brake Control (KEBC) дозволяє налаштувати гальмування двигуна відповідно до своїх уподобань, в той час, як новий електронний круїз-контроль дозволяє підтримувати бажану швидкість простим натисканням кнопки
Система Kawasaki Quick Shifter (KQS) подвійного напрямку полегшує розгін, дозволяючи без зчеплення підіймати та опускати передачу, перебуваючи на треку. Розроблена для більш ефективної спортивної їзди, система KQS може також використовуватися на вулиці, коли швидкість двигуна перевищує 2500 оборотів в хвилину.
Мотоцикл Ninja® ZX ™ -10R має три режими потужності (повний / середній / нижній), що дозволяє налаштувати подачу потужності відповідно до умов або уподобань.
Підключення смартфона по Bluetooth® (за допомогою RIDEOLOGY THE APP *) як ніколи раніше з’єднує вас з мотоциклом, дозволяючи переглядати інформацію про транспортний засіб, журнал їзди, сповіщення на телефоні та загальні налаштування.
Повністю цифрові кольорові TFT прилади надають кабіні високотехнологічний, повноцінний зовнішній вигляд і видимість. Колір фону екрану вибирається (чорний або білий), а яскравість екрану регулюється автоматично відповідно до освітлення.
Функції дисплея містять: цифровий спідометр, індикатор стану передач, індикатор перемикання передач, подвійний лічильник пройденого шляху, датчик палива, середня витрата палива, температура, температура води, годинник, економічний індикатор їзди, індикатор IMU, індикатор KIBS, тиск наддуву і температуру наддуву.
Мотоцикл Ninja® ZX ™ -10R оснащений перевіреною технологією чемпіонату світу з мотокросу, що забезпечує неперевершену маневровість, контроль і керованість.
Високотехнологічне, компактне IMU дозволяє контролювати інерцію по 6 ступенями свободи. Вимірюється прискорення по поздовжній, поперечній та вертикальній осях, а також швидкість і крок нахилу. Швидкість розраховується за допомогою фірмового програмного забезпечення Kawasaki для динамічного моделювання. Програмне забезпечення Kawasaki для динамічного моделювання використовує IMU Bosch як джерело вхідних даних, а потім обробляє їх для надання електронних підказок водію. Ця система наступного рівня має Інтелектуальну та адаптивну електроніку для точної орієнтації шасі.
Гібридна система прогнозування та зворотного зв'язку з високотехнологічною системою контролю тяги допомагає водієві сильніше натискати на газ, максимізуючи прискорення. П'ять режимів забезпечують більш широкий діапазон відчуттів для конкретних дорожніх умов і переваг їзди. Оновлення в режимах 4 і 5 пропонують більш зручні для спортсмена характеристики при проходженні поворотів.
Високоточна мультисенсорная система гальмівної допомоги Kawasaki з ABS використовує високоточне управління для модуляції гальмівного тиску під час спортивної їзди.
Вхідні дані від IMU дозволяють керувати поворотами, що допомагає гонщикам утримувати задуману лінію через кути на трасі.
Спеціально розроблений електронний амортизатор управління Öhlins забезпечує потрібну кількість демпфірування залежно від швидкості автомобіля і ступеня прискорення або уповільнення.
Інтегровані режими їзди пов'язують воєдино систему контролю тяги Kawasaki Traction Control (KTRC) і вибір режиму потужності, пропонуючи різні настройки, залежно від обставин. Спортивний режим забезпечує спортивну їзду по треках або бездоріжжю. Дорожній режим охоплює широкий спектр типових ситуацій їзди. Дощовий режим забезпечує впевнену їзду по мокрій дорозі. Чотири доступних режиму водіння пропонують індивідуальні комбінації для кращої відповідності перевагам.