Z900RS
від 739 530 грн
Z H2
від 1 049 950 грн
Vulcan S
від 433 680 грн
Brute force 750
від 639 100 грн
Mule Pro-DXT
від 1 095 600 грн
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Побудований за межами переконання
Вартість від 3 149 850 грн
Розробка мотоцикла Ninja H2 ™ R виходить за рамки будь-якого іншого мотоцикла Kawasaki. Народився в результаті безпрецедентного співробітництва між численними підрозділами Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI), єдина у світі обмежена у виробництві модель гіперспорта з наддувом є нестримною вершиною інженерної майстерності Kawasaki, з вражаючим прискоренням і фантастичною максимальною швидкістю, відповідною тільки для траси.
Безпрецедентна вихідна потужність мотоцикла Ninja H2 ™ R із замкнутим контуром з наддувом досягається тільки завдяки системі тонко налаштованих і ретельно продуманих високоякісних компонентів.
Обрана для роботи на високих оборотах, відцентрова наддувна компресорна установка неймовірно ефективна при стисненні повітря (при тиску до 2,4x атмосфери) і мінімізує тепловиділення. Завдяки високій ефективності нагнітача для охолодження стисненого повітря не потрібен великий і важкий проміжний охолоджувач. Наддувна компресорна установка сконструйована з урахуванням особливостей двигуна, що дозволяє працювати з високою ефективністю в більш широкому діапазоні умов.
Крильчатка складної форми виготовлена з кованого алюмінію 3D, що забезпечує високу точність і довговічність.Крильчатка обертається з 9,2-кратної частотою обертання колінчастого вала, досягаючи швидкості майже 130 000 об / хв, закачуючи у двигун понад 200 літрів повітря в секунду.
Спроєктовано з використанням технологій компанії Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI) Aerospace Company, планетарна шестерня передає потужність від колінчастого вала для приводу крильчатки на неймовірно високих оборотах.
Збалансований двигун з наддувом забезпечує як бадьоре прискорення, так і чудову паливну економічність. Ключем до досягнення цього балансу стало підвищення теплової ефективності двигуна за рахунок використання високого коефіцієнта стиснення. Розроблена для високопродуктивних гоночних двигунів, трансмісія преміум-класу з кільцями забезпечує плавне, точне і швидке перемикання передач. Замість того, щоб перемикати передачі на місце, передачі в цій конфігурації залишаються на місці, а легкі кільця з пружними гачками переміщаються для включення передач. Високоякісна гідравлічна допоміжна муфта зводить до мінімуму коливання коліс, викликане швидким перемиканням передач в зниженому положенні та самонастроюванням для забезпечення стабільної роботи і плавного приведення в дію.
Високопродуктивний двигун мотоцикла Ninja H2 ™ R - це безліч високопродуктивних компонентів преміум-класу, обраних спеціально для забезпечення неперевершеної продуктивності на високих швидкостях руху по трасі.
Задній амортизатор Öhlins® TTX36 забезпечує точне демпфірування для поліпшення зчеплення з дорогою, комфорту і зворотного зв'язку з водієм. Вилка картриджа KYB® AOS-II (Air-Oil-Separate) з низьким коефіцієнтом тертя забезпечує чудову дію; початковий хід плавний і відповідає вимогам, а потім прогресивне демпфірування до кінця ходу. Передня вилка повністю регулюється для демпфірування стиску і відскоку, а також попереднього натягу.
В мотоциклі Ninja H2 ™ використовується технологія інтелектуальної антиблокувальною гальмівної системи (KIBS) Kawasaki Intelligent antilock Brake System (KIBS), і він оснащений подвійними радіальними протиставленими чотирьохпоршневими передніми супортами Brembo Stylema® і полуплаваючими 330-міліметровими дисками для агресивного гальмування. Зчеплення Brembo і важелі переднього гальма були сконструйовані таким чином, щоб запобігти зчеплення важелів вітрової сили при більш високих швидкостях.
Легкі литі алюмінієві колеса були розроблені спеціально для Ninja H2 ™ і створені на основі аналізу, проведеного командою Kawasaki World Superbike. 5-спиць колеса із зіркоподібною конструкцією забезпечують оптимальну жорсткість для високої потужності і мають точкові смуги для престижного іміджу. Спортивні шини Bridgestone Battlax RS11 вносять свій внесок у високу керованість.
Ключові удосконалення привнесли в мотоцикл Ninja H2 ™ R перевірену електронну технологію управління з чемпіонату світу з перегонів Kawasaki Racing Team (KRT). Компактний IMU дозволяє контролювати інерцію по 6 ступенями свободи (вимірюється прискорення по поздовжній, поперечній та вертикальній осях, а також швидкість і крок крену). Швидкість руху розраховується ECU з використанням фірмового програмного забезпечення Kawasaki для динамічного моделювання. Результатом є точна орієнтація шасі, яка допомагає водієві адаптуватися до широкого спектра умов їзди на закритих трасах.
У той час як багато конкурентних систем контролю тяги реагують на прослизання коліс, ця посилена IMU версія KTRC зі зворотним зв'язком передбачає умови і діє до того, як прослизання перевищить діапазон для оптимального зчеплення з дорогою. Дев'ять режимів дозволяють водію вибирати ступінь втручання KTRC під час їзди. KTRC також може бути повністю відключена.
Три режими системи KLCM забезпечують неперевершене прискорення від зупинки за рахунок електронного управління потужністю двигуна для мінімізації прослизання задніх коліс і підйому передньої частини. Режим управління стартом дозволяє вершнику стартувати з зупинки з широко відкритою дросельною заслінкою.
Інтелектуальна антиблокувальна гальмівна система (KIBS) Kawasaki Intelligent antilock Brake System (IMU enabled Kawasaki Intelligent antilock Brake System (KIBS)) - це високоточна мультисенсорна гальмівна система ABS, яка використовує високоточне управління для модуляції гальмівного тиску під час спортивної їзди.
Система дозволяє гонщикам встановлювати гальмування двигуна відповідно до своїх уподобань. Коли система активована, гальмівний ефект двигуна знижується, забезпечуючи менше перешкод при їзді по трасі.
На додаток до високої потужності двигуна і кільцевої трансмісії система KQS забезпечує швидке перемикання передач, що забезпечує перемикання передач без зчеплення для плавного розгону та для швидкого і плавного уповільнення.
Дизайн мотоциклів Ninja H2 ™R проєктується з особливими зусиллями і стає продуктом функціональної краси. Кожен кут покликаний зробити свій внесок в безпрецедентну продуктивність і стиль.
Особливості спеціального верхнього покриття, яке дозволяє відновити себе після незначних подряпин, дозволяє фарбі зберегти свою високу якість обробки за рахунок нормального зносу *.
* Відновлення фарб не є негайним і може зайняти більше одного тижня. Фарба не відновиться від всіх подряпин, в тому числі від монети, ключа або застібки-блискавки.
Аеродинамічний дизайн мотоцикла Ninja H2 ™ R допомагає зменшити опір, створити притискну силу і забезпечити оптимальний потік повітря до нагнітача. Карбонові вихрові крила, розроблені підрозділом аерокосмічної промисловості KHI допомагають згладжувати повітряний потік навколо кінців крил, так що крила можуть ефективно створювати притискну силу. Високоміцний верхній обтічник з карбону і аеродинамічний сформований задній обтічник допомагають ефективно направляти повітряний потік для зниження опору, в той час, як спойлер ще більше сприяє створенню притискної сили.