Z900RS
від 739 530 грн
Z H2
від 1 049 950 грн
Vulcan S
від 433 680 грн
Brute force 750
від 639 100 грн
Mule Pro-DXT
від 1 095 600 грн
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Supercharge
Вартість від 1 049 950 грн
Спадщина Kawasaki по створенню мотоциклів з неперевершеними характеристиками, азартом і стилем Sugomi™ триває з флагманської моделлю лінійки мотоциклів Kawasaki Z без моделі Z H2 з наддувом Hypernaked. Новий Z H2 SE Hypernaked поєднує в собі збалансований двигун з наддувом і компоненти преміум-класу, включаючи підвіску з електронним управлінням Kawasaki (KECS) з технологією Showa Skyhook EERA і супортами Brembo® Stylema.
Z H2 SE shown.
Неперевершена вулична продуктивність зосереджена навколо збалансованого двигуна з наддувом і компактної, легкої конструкції. Відчуйте граничне прискорення на самому захоплюючому мотоциклі Z.
Чотирициліндровий двигун із рідинним охолодженням потужністю 998 куб. см забезпечує максимальну потужність, безпрецедентну в історії Z nakedsports. Двигун забезпечує потужний сфокусований крутний момент від низького до середнього діапазону, що забезпечує плавне чуйне прискорення, що призводить до міцної, але надзвичайно керованої потужності.
Коробка передач з кільцем, натхненна командою Kawasaki Racing Team, забезпечує високопродуктивне перемикання передач, що забезпечує легке управління і чітке перемикання для швидкого прискорення.
Допоміжне і пробуксовуюче зчеплення забезпечує легку роботу зчеплення і зменшує зворотний крутний момент при більш агресивному перемиканні на знижену передачу, запобігаючи буксуванню або заносу задніх шин.
Повітропровід Ram Air був розроблений для подачі свіжого повітря до нагнітача по максимально прямій лінії, що дозволяє нагнітачу стабільно забезпечувати високу продуктивність.
Впускний канал має точно вивірену форму, яка підкреслює звук роботи нагнітача, створюючи унікальний і емоційний звук двигуна, не схожий ні на що, що ви чули раніше.
Мінімум кузова, максимум рішучості. Така мантра дизайну Z H2. Необроблений і виразний профіль свідчить про агресивну продуктивність і сміливість.
М'язистий образ натхненний Sugomi ™, філософією дизайну, яка об'єднує агресивні лінії з мінімалістичним дизайном кузова, щоб привернути увагу до функціональної краси.
Впускний канал Ram Air оптимізує роботу двигуна з наддувом і проходить вздовж лівого боку шасі. Це постійне нагадування про те, що Z H2 має підвищену продуктивність і не боїться її демонструвати.
Повністю цифрова кольорова приладова панель TFT (тонкоплівковий транзистор) надає кабіні водія високотехнологічний, високоякісний вид і наочність. Колір фону екрану можна вибрати (чорний або білий), а яскравість екрану автоматично регулюється в залежності від освітлення.
Функції дисплея включають: цифровий спідометр, цифровий тахометр, індикатор стану передач, лампу перемикання передач, покажчик рівня палива, одометр, два лічильники пройденого шляху, поточна і середня витрата палива, залишковий запас ходу, середня швидкість, загальний час, температура охолоджуючої рідини, годинник, індикатор акумулятора, нагадування про обслуговування Kawasaki, нагадування про заміну масла та індикатор економічної їзди Kawasaki.
Bluetooth® Smartphone Connectivity (за допомогою RIDEOLOGY THE APP *) з'єднує смартфон водія з мотоциклом по бездротовому зв'язку, як ніколи раніше, дозволяючи переглядати інформацію про транспортний засіб, журнал поїздок, повідомлення на телефоні та загальні настройки.
Кермо Fat-Type (великого діаметра) і компактні перемикачі управління пропонують вишуканий дизайн і обробку і без того неймовірної машини.
Фари головного світла і задні ліхтарі оснащені світлодіодними лампами для яскравого освітлення. Сучасне світлодіодне освітлення забезпечує яскраве і біле світло і додає високотехнологічний акцент до агресивного стилю.
З величезною потужністю приходять технології нового рівня. Використовуйте надвисоку потужність з передовими системами підтримки водія, які допоможуть вам впевнено і сміливо виходити на вулицю.
Інтелектуальний п'ятиосевий IMU Bosch® і фірмове програмне забезпечення Kawasaki пропонують системи управління, розроблені для того, щоб передати вам в руки потужність. Цей додатковий рівень точності працює за рахунок контролю інерції по шести ступеням свободи.
Інтегровані режими їзди об'єднують Kawasaki TRaction Control (KTRC) і Power Modes, пропонуючи різні настройки контролю тяги та потужності для різних умов їзди. Режим Sport забезпечує спортивну їзду по заднім дорогам. Режим Road забезпечує комфортну їзду в широкому діапазоні умов. Режим Rain забезпечує впевненість на мокрій поверхні. Режим Rider (ручний) дозволяє налаштувати кожну систему незалежно.
В мотоциклі Z H2 SE інтегровані режими їзди також пов'язані з системою Kawasaki Electronic Control Suspension. Базовий характер демпфірування встановлюється відповідно до обраного режиму їзди (Sport, Road, Rain, Rider (ручний)), після чого система KECS в режимі реального часу підлаштовується під дорожнє покриття, щоб забезпечити ідеальне демпфірування.
Kawasaki Traction Control (KTRC) пропонує кілька рівнів допомоги для зниження пробуксовування задніх коліс, а Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) допомагає оптимізувати прискорення. Інтелектуальна гальмівна система Kawasaki (KIBS) забезпечує точність гальмування. Функція Kawasaki Corner Management Function (KCMF) модулює гальмівне зусилля (KIBS) і потужність двигуна (KTRC) для плавного переходу від прискорення до гальмування, щоб допомогти вам утримати намічену лінію в повороті.
Система Kawasaki Quick Shifter (KQS) дозволяє без зчеплення перемикати передачі вгору і вниз для швидкого і плавного прискорення.
Для додаткової зручності електронний круїз-контроль дозволяє підтримувати бажану швидкість одним натисканням кнопки, додаючи комфорт для більш тривалих і спокійних поїздок.
Режими потужності дозволяють перемикатися між повним, середнім (близько 75% від повної потужності) і низьким (близько 50% від повної потужності), надаючи налаштування потужності в ваші руки відповідно до уподобань і умов.
Компактна ґратчаста рама спроєктована для особливого поєднання високого рівня балансу жорсткості, гнучкості та легкості в поводженні, тому ви можете випробувати широкий спектр дорожніх ситуацій з винятковою керованістю і впевненим контролем.
Легка ґратчаста рама використовує потужний двигун для забезпечення легкого проходження поворотів і стійкості на прямій.
Покращена керованість Z H2 hypernaked забезпечується регульованою передньою вилкою Showa SFF-BP. На додаток до цього задня підвіска Uni-Trak® оснащена амортизатором Showa з регульованим демпфуванням для індивідуальної продуктивності.
Мотоцикл Z H2 SE оснащений модернізованою передньою вилкою Showa SFF-CA (Cartridge) і високотехнологічним амортизатором Showa BFRC lite ззаду. Адаптуйтеся до дорожнього покриття в режимі реального часу за допомогою НОВОЇ підвіски Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS) з технологією Showa Skyhook Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA), ретельно налаштованої інженерами Kawasaki для забезпечення комфорту і контролю в широкому діапазоні умов їзди.
Чудові гальмівні характеристики доповнюють пакет високопродуктивного шасі. Моноблочні супорти Brembo® M4.32 встановлені спереду для забезпечення потужного гальмування.
Z H2 SE hypernaked оснащений моноблоковими супортами Brembo® Stylema і переднім головним циліндром Brembo®, що забезпечують більш сильне гальмування і покращений контроль.