Z900RS
від 739 530 грн
Z H2
від 1 049 950 грн
Vulcan S
від 433 680 грн
Brute force 750
від 639 100 грн
Mule Pro-DXT
від 1 095 600 грн
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
НАЙКРАЩИЙ З ОБОХ СТОРІН
Вартість від -
NINJA® 1000SX
Спортивна привабливість мотоциклів Kawasaki Ninja® виходить далеко за рамки гоночної траси з універсальним спортбайком Ninja® 1000SX. Насолоджуйтесь чистим спортивним азартом з чудовою потужністю, можливістю подорожувати удвох і передовою електронікою для підтримки водія. Сила, з якою потрібно рахуватися на трасі, і машина, створена для поїздок на вихідні.
2022
Вартість від -
2022
2022
2022
Сучасний агресивний дизайн і гострі лінії мотоцикла Ninja® 1000 роблять його безпомилково Ninja.
Спортивні передні і бічні обтічники з гострими лініями забезпечують сучасний дизайн і оптимізований захист від вітру. Односторонній глушник ще більше підсилює не від'ємний стиль Ninja®, відображаючи динамічні відчуття, які ви отримуєте від кожної поїздки.
Бічні спойлери, подібні до мотоциклів Ninja H2 ™ та Ninja® ZX ™ -10R, посилюють сімейну схожість.
Інтегровані передні і задні поворотники вносять свій внесок в сучасний агресивний образ спортивного мотоцикла.
Дивіться і спостерігайте з подвійними низкопрофильними світлодіодними фарами, які оснащені низьким і високим променем для відмінною яскравості.
Мотоцикл Ninja® 1000 поєднує в собі найкраще зі спортивного туризму та технології супербайків, забезпечуючи легендарні характеристики Ninja®.
Потужний рядний чотирициліндровий двигун об'ємом 1043 куб. см з рідинним охолодженням забезпечує більшу потужність. Подача потужності відбувається швидко і супроводжується п'янким всмоктуючим ревом.
Допоміжне та ковзаюче зчеплення мінімізує стукіт задніх коліс, спричинений надмірним гальмуванням двигуна через швидке перемикання передач вниз.
Алюмінієвий двотрубчатий каркас відрізняється високою жорсткістю і високим ступенем централізації маси, що забезпечує баланс, маневровність та міцність.
Підвіска мотоцикла Ninja® 1000 відрегульована так, щоб максимально використати спортивні задатки. Перевернута передня вилка 41 мм має безступеневе стиснення та демпфування відскоку та регульоване попереднє навантаження пружини. Горизонтальна задня підвіска зі зворотною тягою пропонує дистанційне регулювання відскоку та попереднього навантаження для їзди удвох або багажу.
Шини Battlax Hypersport S22 сприяють легкій керованості, забезпечуючи покращене зчеплення як в сухих, так і у вологих умовах.
Безліч інтуїтивно зрозумілих функцій сприяють загальній зручності використання Ninja® 1000.
модель 2020 року виробництва
Важіль зчеплення можна відрегулювати за 5 позиціями в залежності від розміру рук водія і його переваг.
Матеріал сидінь водія і пасажира забезпечує чудову еластичність і стійкість до впливу низьких температур для оптимального комфорту. Сидіння водія виготовлено з щільного, пружинного уретанового амортизатора, який допомагає зберегти первісну форму.
Ергономічні фігурні пасажирські ручки за які легко триматися руками, розташовані в природному положенні.
Адаптивне, розслаблене вертикальне положення водія оптимізовано відповідно до умов їзди.
Регульоване вітрове скло пропонує чотири доступні позиції, починаючи від спортивного і до максимального захисту від вітру. Налаштування просте і не вимагає ніяких інструментів.
Такі функції, як повноколірний дисплей, що відображає повну і корисну інформацію і розетка живлення дозволяють їздити довше і насолоджуватися більшою кількістю подорожей.
Повністю цифрові кольорові TFT (тонкоплівкові транзистори) прилади надають кабіні високотехнологічний, повноцінний зовнішній вигляд і видимість. Колір фону екрану вибирається (чорний або білий), а яскравість екрану регулюється автоматично відповідно до освітлення.
Функції дисплея включають в себе: цифровий спідометр, індикатор стану передач, індикатор перемикання передач, одометр, подвійний лічильник пройденого шляху, датчик палива, середня витрата палива, зовнішня температура, температура води, годинник, економічний індикатор їзди, тиск наддуву і температуру наддуву.
Чіп Bluetooth®, вбудований в приладову панель, дозволяє мотоциклістам підключатися до свого мотоцикла по бездротовому зв'язку. За допомогою програми для смартфона (через RIDEOLOGY THE APP *) можна отримати доступ до ряду функцій приладу, що дозволяють переглядати інформацію про транспортний засіб, журнал їзди, повідомлення телефону і загальні настройки.
*Усі товарні знаки, зареєстровані товарні знаки, логотипи та авторські права належать відповідним власникам. RIDEOLOGY THE APP не призначена для використання під час експлуатації транспортного засобу. Використовуйте RIDEOLOGY THE APP тільки тоді, коли транспортний засіб не експлуатується і це безпечно.
Мотоцикл Ninja® 1000 оснащений інтелектуальною антиблокувальною гальмівною системою (KIBS) Kawasaki - високоточною мультисенсорною системою ABS, яка працює в суперспортивному режимі. Крім того, електрична система круїз-контролю дозволяє підтримувати бажану швидкість простим натисканням кнопки.
Мотоцикл Ninja® 1000 має систему кріплень, яка дозволяє легко прикріплювати та знімати бічні корпуси* для додаткової зручності.
* Продається окремо як оригінальний аксесуар Kawasaki. Показана модель 2020 року випуску.
Електрична розетка постійного струму (заглушка) в зоні приладової панелі дозволяє додати розетку постійного струму до пристроїв / аксесуарів. *
* Продається окремо як оригінальний аксесуар Kawasaki.
Ключові удосконалення привнесли в мотоцикл Ninja® 1000 перевірену електронну технологію управління чемпіонату світу з перегонів Kawasaki Racing Team (KRT). Це дозволяє точно орієнтуватися в шасі, що допомагає водієві адаптуватися до різних умов і сценаріїв їзди.
модель 2020 року виробництва
Швидкозмінний перемикач Kawasaki з двома напрямками обертання дозволяє перемикати передачі без зчеплення для плавного розгону і плавного гальмування.
Компактний IMU BOSCH® дозволяє контролювати інерцію по 6 ступенями свободи. Вимірюється прискорення по поздовжній, поперечній та вертикальній осях, а також швидкість обертання і крок.
Версія Kawasaki Traction Control (KTRC), з посиленим IMU зворотним зв'язком, передбачає умови і діє до того, як прослизання перевищить діапазон для оптимального зчеплення з дорогою.
Вбудовані режими їзди пов'язують воєдино систему Kawasaki Traction Control (KTRC) і Power Modes, пропонуючи різні настройки тягового зусилля і подачі енергії відповідно до різних умов їзди. Спортивний режим дозволяє їздити по звивистих дорогах в спортивному стилі. Дорожній режим забезпечує комфортну їзду в широкому діапазоні умов. Дощовий режим забезпечує впевнену їзду по мокрій поверхні. Водійський (ручний) режим дозволяє налаштувати кожну систему незалежно один від одного.
В мотоциклі Ninja® 1000 використовується передова технологія, що забезпечує чудову продуктивність при проходженні поворотів. Функція управління проходженням поворотів (Kawasaki Cornering Management Function, KCMF) використовує вхідні дані з IMU для забезпечення функції управління проходження поворотів, яка контролює параметри двигуна і шасі, щоб допомогти мотоциклу тримати намічену лінію.
модель 2020 року виробництва
Водій може налаштувати подачу потужності відповідно до умов і / або уподобаннями. Режим малої потужності обмежує вихідну потужність приблизно до 70% від повної потужності та забезпечує більш м'який хід. Режим повної потужності використовує 100% потужності двигуна.