Регулюйте положення під час їзди відповідно до вашого росту і охоплення

Вартість від 433 680 грн

Огляд Kawasaki Vulcan S


На відміну від будь-якого іншого мотоциклу, Vulcan® S створений для того, щоб занурити райдерів в спортивний світ в різкому стилі. Цей байк поєднує в собі агресивну їзду з вінтажним стилем і потужним двигуном об'ємом 649 куб.см. Збираєтеся ви на роботу або насолоджуєтеся одноденною поїздкою, Vulcan S додає виняткові характеристики кожній поїздці.

ОСОБЛИВОСТІ

  • 649-кубовый двигун PARALLEL-TWIN
  • Шасі і підвіска, розроблені для спорт-байку
  • Знайдіть свою посадку з технологією ERGO-FIT®
На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan® S
Vulcan® S

Особливості


ERGO-FIT®

Відрегулюйте положення для їзди відповідно до ваших потреб

Скористайтеся комфортом завдяки 18 різним регульованим конфігураціям, щоб домогтися бажаної посадки.

На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan S

ERGO-FIT®

Ідеальна підготовка

ERGO-FIT® - це ексклюзивна система калібрування, яка ідеально підходить для райдерів будь-якого зросту, пропонуючи регулювання сидіння, підніжок і керма мотоциклу відповідно до зросту водія. Маючи 18 можливих конфігурацій між зменшеним, середнім і розширеним радіусом дії, ERGO-FIT допомагає забезпечити більш комфортну і впевнену їзду.

Після покупки мотоцикла Vulcan® S у вас буде можливість встановити його без додаткових витрат. А в дилерських центрах, де є ERGO-FIT Center, встановити ще зручніше.

На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan S

ERGO-FIT®

5'6" і меньше

Ця конфігурація - відправна точка для водіїв невисокого і середнього зросту. Кермо розташоване на один дюйм ближче до вас, що забезпечує впевнене водіння, а скульптурне сидіння зі зменшеним покриттям звужується і переміщує вас на два дюйми вперед. Підніжки розташовані нижче для оптимального витягування ніг.

На зображенні мотоцикл Kawasaki

ERGO-FIT®

5'7 "до 6'0"

Ця конфігурація - відправна точка для водіїв середнього зросту. Кермо розташоване таким чином, щоб підходити як для людей середнього зросту, так і для більш високих. Скульптурне сидіння Mid Reach звужується для полегшення доступу до землі, а підніжки розташовані в стандартному положенні для оптимального комфорту.

На зображенні мотоцикл Kawasaki

ERGO-FIT®

6'1" і більше

Ця конфігурація є відправною точкою для водіїв середнього і високого зросту. Кермо розташоване таким чином, щоб вмістити райдерів як високого, так і середнього зросту, а скульптурне сидіння зі збільшеним вильотом зміщує опору для стегон на дюйм назад, щоб забезпечити додатковий простір. Крім того, підніжки винесені вперед для оптимального комфорту ніг.

На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan S

Потужність

ДНК спорт-байку

Мотоцикл Vulcan® S, оснащений двигуном об'ємом 649 куб. см від Ninja®, забезпечує потужність з достатнім крутним моментом в діапазоні від низького до середнього для захопливої їзди.

На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan S

Потужність

Плавний і потужний

Компактний двоциліндровий двигун об'ємом 649 куб. см забезпечує плавну і чуйну потужність. Невелика загальна вага забезпечує простоту в обігу і виняткову продуктивність, що вселяє впевненість.

На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan S

Потужність

Відчути кожен оберт

Передбачувана тягова потужність сприяє впевненому відчуттю від водіння при наростанні оборотів, пропонуючи енергійну їзду в діапазоні високих оборотів.

На зображенні мотоцикл Kawasaki

Продуктивність

Спортивний мотоцикл

Мотоцикл Vulcan® S забезпечує приголомшливі характеристики спортивного мотоцикла, доставляючи максимальне задоволення від кожної поїздки.

На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan S

Продуктивність

Легкий і відповідальний

Шасі та підвіска, похідні від спортбайків, забезпечують легкість маневрування і спортивний вигляд.

На зображенні MULE PRO-FX™

Продуктивність

Оптимальне зчеплення

Колеса і шини, що подібні до коліс спортивних мотоциклів, надають легкість в обігу і забезпечують впевнене зчеплення з дорогою.

На зображенні MULE PRO-FX™

Продуктивність

Плавний і регульований

Задній амортизатор, розрахований на самих різних водіїв, оснащений семипозіційним регулятором попереднього навантаження, який може оптимізувати задню підвіску, забезпечуючи плавну і комфортну їзду. Регулювання можуть бути виконані відповідно до переваг водія ⁠ - м'якша настройка для більш м'якого відчуття або більш жорстка настройка для більш спортивної їзди.

На зображенні мотоцикл Kawasaki Vulcan S