Z900RS
від 739 530 грн
Z H2
від 1 049 950 грн
Vulcan S
від 433 680 грн
Brute force 750
від 639 100 грн
Mule Pro-DXT
від 1 095 600 грн
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Vehicle Accessories
Вартість від 1 460 800 грн
Моделі Ninja H2 ™ SX від Kawasaki - це втілення розкоші і продуктивності, які досягають приголомшливих висот. Збалансований двигун з наддувом був розроблений для повсякденної їзди на вулиці, розслабленої їзди на дальні відстані, захопливого розгону і чудовою паливної економічності. Насолоджуйтесь неперевершеною їздою з першокласними характеристиками, які роблять цей мотоцикл з наддувом іконою спортивних результатів, розкоші і стилю.
Двигун з наддувом мотоцикла Ninja H2 ™ SX SE + створює безпрецедентну потужність для приголомшливого прискорення. Важкий рик двигуна збільшеного літрового класу - звук, який вулиці не скоро забудуть.
Наддув мотоциклу Ninja H2 ™ SX SE + був розроблений для забезпечення як потужності, так і паливної економічності. Працюючи синхронно з двигуном, супер зарядний пристрій дозволяє працювати з високою ефективністю в більш широкому діапазоні умов, ніж це може забезпечити будь-який інший типовий супер зарядний пристрій. В результаті ефективності нагнітача для охолодження стисненого повітря не потрібен великий і важкий проміжний охолоджувач.
Для відповідності вимогам до повітряного потоку двигуна з наддувом, мотоцикл Ninja H2 ™ SX SE + був сконструйований з повітроводом Ram Air, який направляє свіже повітря до пристрою якомога більш прямолінійно, сприяючи підвищенню ефективності наддуву. Повітря, що подається в нагнітач, надходить через один повітрозабірник Ram Air в лівій частині верхнього капота для оптимізації потоку.
Форма та кут нахилу лопатей робочого колеса оптимізовані для високої ефективності двигуна. Складне робоче колесо виконане з кованого алюмінієвого блоку з використанням 5-осьового обробного центру з ЧПУ для забезпечення точності і довговічності. Пази, висічені на поверхнях лопаток, допомагають направляти повітряний потік.
Планетарна зубчаста передача сходить з колінчастого вала зі швидкістю, збільшеною на проміжну передачу, в результаті чого число оборотів крильчатки збільшується в 9,2 рази, досягаючи максимальної швидкості майже 130 000 об / хв, що забезпечує оптимальний повітряний потік.
Збалансований двигун з наддувом був розроблений для повсякденної вуличної їзди та забезпечує універсальний характер двигуна, який підтримує розслаблену їзду на далекі відстані, легку керованість на низьких швидкостях, хвилююче прискорення і чудову економічність палива.
Ключові удосконалення привносять в мотоцикл Ninja H2 ™ SX SE + кращу технологію управління електронікою Kawasaki, що дозволяє точно орієнтуватися в шасі, і допомагає водієві адаптуватися до широкого спектра умов і сценаріїв вуличної їзди.
Ця система наступного рівня забезпечує продуктивну і адаптивну електроніку для точної орієнтації шасі. Компактний IMU Bosch® дозволяє контролювати інерцію по 6 ступенями свободи. Вимірюється прискорення по поздовжній, поперечній та вертикальній осях, а також швидкість і крок крену. Швидкість роботи розраховується ECU за допомогою фірмового програмного забезпечення Kawasaki для динамічного моделювання.
Використовуючи новітнє програмне забезпечення моделювання та зворотний зв'язок, KCMF відстежує параметри двигуна і шасі в повороті, модулюючи гальмівну силу і потужність двигуна для плавних переходів, допомагаючи спортсменам простежувати намічену траєкторію.
Bluetooth Smartphone Connectivity (використовуючи RIDEOLOGY THE APP*) з'єднує вас з вашим мотоциклом, дозволяючи переглядати інформацію про автомобіль, журнал їзди, повідомлення телефону і загальні настройки.
*RIDEOLOGY THE APP не призначений для використання під час експлуатації транспортного засобу. Використовуйте тільки тоді, коли транспортний засіб не експлуатується і це безпечно.
У той час як багато конкуруючих систем контролю тяги реагують на прослизання коліс, ця посилена IMU версія KTRC зі зворотним зв'язком передбачає і діє до того, як прослизання перевищить діапазон для оптимального зчеплення з дорогою. При включенні, водій може обирати з 3 режимів їзди.
Повністю цифрові кольорові TFT прилади надають кабіні високотехнологічний, повноцінний зовнішній вигляд і видимість. Колір фону екрану вибирається (чорний або білий), а яскравість екрану регулюється автоматично відповідно до освітлення.
Функції дисплея містять: цифровий спідометр, індикатор стану передач, індикатор перемикання передач, подвійний лічильник пройденого шляху, датчик палива, середня витрата палива, температура, температура води, годинник, економічний індикатор їзди, індикатор IMU, індикатор KIBS, тиск наддуву і температуру наддуву.
Мотоцикл Ninja® ZX ™ -10R має три режими потужності (повний / середній / нижній), що дозволяє налаштувати подачу потужності відповідно до умов або уподобань.
Мотоцикл Ninja H2 ™ SX SE + оснащений світлодіодними лампами від передньої фари до заднього ліхтаря для забезпечення відмінної видимості.
Система дозволяє водієві регулювати гальмування двигуна відповідно до своїх уподобань. Коли система активована, гальмівний ефект двигуна знижується, забезпечуючи менше перешкод для спортивної їзди.
Величезна потужність збалансованого двигуна мотоцикла Ninja H2 ™ SX SE + вимагає безлічі високоефективних компонентів, щоб забезпечити домінування на відкритій дорозі без особливих зусиль.
Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS) поєднує в собі високоякісні компоненти з новітніми електронними технологіями управління для регулювання демпфірування в реальному часі в залежності від умов їзди. Повністю регульована задня підвіска Uni-Trak® забезпечує баланс комфорту їзди і спортивних результатів, а дистанційний регулятор навантаження дозволяє легко вибирати попереднє навантаження, щоб краще пристосуватися до стилю їзди. Перевернута вилка картриджа з низьким коефіцієнтом тертя, розташована попереду, забезпечує чудовий рух і повністю регулюється.
У передній частині 2 масивні 320-міліметрові напівплаваючі диски захоплюються подвійним радіальним кріпленням, протиставленим 4-поршневим моноблочним супортам, забезпечуючи сильне гальмівне зусилля. У задній частині 250-міліметровий диск з двохпоршневим супортом забезпечує сильне гальмування.
Інтелектуальна антиблокувальна гальмівна система Kawasaki (KIBS) з технологією IMU - це високоточна мультисенсорна система допомоги при гальмуванні з ABS, яка використовує високоточне управління для модуляції гальмівного тиску під час спортивної їзди.
Литі алюмінієві колеса спроєктовані для оптимальної жорсткості, що сприяє високій стійкості на швидкості як при їзді наодинці, так і під час перевезення пасажира та вантажу. 5-спициве колесо зі зіркоподібною конструкцією забезпечує оптимальну жорсткість для високої потужності на високих швидкостях.
Легка рама решітки забезпечує міцність, що дозволяє використовувати неймовірну потужність двигуна з наддувом, і має збалансований вигин для досягнення оптимальної жорсткості, як для спортивної їзди, так і для комфортної подорожі. Мотоцикл Ninja H2 ™ SX SE + має схожий з мотоциклами Ninja H2 ™ і Ninja H2 ™ R дизайн рами з рештками, але був перепроєктований для розміщення пасажирів і багажу.
Спортивне, але розслаблене положення мотоцикла Ninja H2 ™ SX SE+ дозволяє кататися наодинці та удвох за будь-яких умов.
Система монтування кейсів дозволяє легко встановлювати і знімати 28-літровий жорсткий кейс KQR ™ ️ для більшої зручності.
Неперевершена паливна економічність мотоцикла Ninja H2 ™ SX SE + у поєднанні з п'ятигалонним паливним баком забезпечує надзвичайну дальність шляху. Додаткова рівновага, захист від вітру та аеродинаміка досягнуті, завдяки повністю обтічному кузову.
Просте натиснення кнопки дозволяє водієві задати бажану швидкість, щоб розслабитися під час поїздки і підвищити комфорт їзди.